Lovely Showgirl

Dzień dobry!

03684_untitled

Przybywam z brokatowym cudem od KBShimmer. Showgirl, to czarna, żelowa baza z różnego gatunku drobinami brokatu. Mamy tu małe, średnie i duże piegi oraz pokaźne kwadratowe drobiny. Brokat jest w kolorze fioletowym, czarnym i srebrnym holograficznym. Baza nie jest kryjąca, dlatego nałożyłam Showgirl na czarny lakier. Położyłam 3 warstwy. Lakierem maluje się przyjemnie, w miarę szybko schnie, na pędzelek nabiera się sporo drobin, ale czasami trzeba wyłowić z buteleczki te cudne kwadraciki, których jest mniej. Emalia wymaga kilku warstw top coatu. Ja dałam dwie, ale trzecia nie byłaby przesadą.

Jestem fanką takich cudaków i szkoda, że KBSshimmer nie jest w Polsce dostępne. Jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

PS dziś pogoda nie sprzyjała dobrym zdjęciom 😦

03685_untitled

03686_untitled

03688_untitled

 

2 thoughts on “Lovely Showgirl

Skomentuj

