WOW! flakes made of gold

Dzień dobry!

03901_untitled

Moje manicure do pracy musi być stonowane i nie rzucające się w oczy, dlatego dziś połączyłam Delię Prosilk nr 11 ze złotymi flakesami od Wibo (nr 1). O nudziaku już tutaj pisałam – ma genialny odcień, który stapia się z moją skórą. Jak dotąd, to zdecydowanie mój ulubiony nude. Jednak chciałam, by było coś więcej na paznokciach. Wykorzystałam świeżo zakupiony brokat, który po wyschnięciu staje się satynowy. Ma gładką powierzchnię, dlatego nie trzeba stosować top coatu. Satynowe wykończenie powoduje, że drobiny nie są mocno błyszczące, co bardzo mi odpowiada
w przypadku manicure do pracy. Tutaj nałożyłam dwie warstwy Delii i jedną Wibo.

03906_untitled

Jak się Wam podoba to połączenie? Pozdrawiam! 🙂

03899_untitled

03900_untitled

03903_untitled

6 thoughts on “WOW! flakes made of gold

Skomentuj

