New Wibo EG 174

Dzień dobry!

04001_untitled

Skusiłam się na jeden z nowych odcieni Wibo Express Growth, konkretnie nr. 174. Jest to piękna brudna, złota zieleń. Lakier jest rzadki i niekryjący (tak jak nr 169), dlatego jest idealny do nakładania na inny kolor. U mnie jedną warstwę Wibo położyłam na jedną warstwę Deborah, która idealnie pasuje odcieniem zieleni. Na serdeczne i kciuki dołożyłam po jeden warstwie China Glaze Boo-Gie Down. Przy okazji, pokazuję też kolczyki, które powstały z Wibo i Chinką, aczkolwiek, jako tło nałożyłam Stylenomics od Essie. Najpierw powstały kolczyki, potem doszłam do wniosku, że chcę taki połączenie na paznokciach.

03995_untitled

Jak się Wam podoba? Pozdrawiam 🙂

03999_untitled

03998_untitled

04003_untitled

4 thoughts on “New Wibo EG 174

Skomentuj

