Lustre Shine Scarab by Sally Hansen

Dzień dobry!

04020_untitled

Dzień skarabeusza, czyli mani moim nowym nabytkiem – Sally Hansen Lustre Shine odcień Scarab. Lakier jest genialny – maluje się nim świetnie, ma dość długi, wygodny pędzelek, lekko spłaszczony i niezbyt szeroki. Emalia ma stosunkowo rzadką konsystencję, schnie szybko, a powierzchnia jest gładka i błyszcząca. Delikatnie widać pociągnięcia pędzelka, jednak nie przeszkadza mi to. Kolor, to morska zieleń, intensywna i mocno połyskująca w słońcu. Zadowalający efekt dają 2 warstwy emalii. Ja nałożyłam jeszcze warstwę top coatu.

Ze wszystkich odcieni Lustre Shine, ten najbardziej mi się spodobał. A Wam, jak się podoba? Pozdrawiam 🙂

04022_untitled

04023_untitled

4 thoughts on “Lustre Shine Scarab by Sally Hansen

  1. Kurcze sama nie wiem co o nim myśleć, na pierwszym zdjęciu mi się nie podoba, w buteleczce jest fajny, ale trzecie zdjęcie urywa cycki ☺

    1. Heh, no tak: trzecie jest w słońcu, a wtedy urywa cycki, bo pięknie się błyszczy. Jak chodzi o kolor, to trzecie troszkę przekłamuje, bo nie jest aż tak ciemny.

Skomentuj

