Black rose and gold glitter

Dzień dobry!

04178_untitled

Przedstawiam dziś dość elegancki manicure, mroczny i bardzo w moim stylu. Jak bazę nałożyłam Barielle Black Rose z serii Vintage Wines. Jest to bardzo ciemny bordowo-brązowy krem,
o świetnym połysku, który kryje po 3 warstwach. U mnie są dwie, gdyż z brokatem nie widać niedoskonałości – prześwity są widoczne tylko pod światło. Na całość nałożyłam jedną warstwę brokatu Delii Coral Prosilk Las Vegas nr L 07. Glitter ma złote i czarne drobiny, nakłada się go dość wygodnie i schnie szybko. Wymaga jednej grubszej warstwy top coatu.

Jak się Wam podobają te lakiery w połączeniu? Pozdrawiam 🙂

04187_untitled

04181_untitled

04182_untitled

04184_untitled

2 thoughts on “Black rose and gold glitter

  1. Po obejrzeniu pierwszego zdjęcia myślałam, że baza jest czarna, a tu niespodziana, bo wpada w bordo 🙂 połączenie bardzo fajne i takie Twoje. Delia prezentuje się ciekawie, u siebie takich lakierów nie widziałam

    1. Niestety, ciężko ten kolor uchwycić moim telefonem 😉 Tą Delię pierwszy raz widziałam i od razu wzięłam – w drogerii Jaśmin. Dziękuję 🙂

Skomentuj

