When stars collide

Dzień dobry!

04209_untitled

Dziś krótko i na temat: mój drugi holoś od China Glaze – When Stars Collide. Lakier odkupiłam od Kasi – dziękuję :):*, a czaiłam się na niego już dawno. Lakier ma taką samą, dziwną konsystencję, co Galactic Grey, kryje ładnie, dwie warstwy wystarczają. Jedyna wada tych lakierów – podkreślają wszelkie niedoskonałości płytki i nierówności bazy. Efekt holo, widać przy sprzyjającym świetle
i jest dość wyraźny. Nie nakładałam top coatu, bo trochę ten efekt zabija.

04204_untitled

04207_untitled

04208_untitled

04206_untitled

6 thoughts on “When stars collide

    1. zdarza się, że się łamią 😉 Mam z natury mocną płytkę, grubą – tylko nawilżam i stosuję odżywki. Co do skórek – nie skubię, nie gryzę, sporadycznie wycinam, a tak to odsuwam, smaruję olejkami i kremem do rąk, oraz używam preparatu do skórek Blue Cross. 🙂

Skomentuj

