Barry M Crystal Glaze

Dzień dobry!

04230_untitled

Mam dziś duet dwóch świetnych lakierów – Essie No More Film oraz Barry M Crystal Glaze. Essie ma genialne… wszystko, o czym już pisałam kiedyś na blogu. Uważam, że pani Essie Weingarten, twórczyni marki, powinna mieć postawiony pomnik. Na moich zdjęciach NMF ma trochę zbyt chłodny kolor – powinien jeszcze bardziej we fiolet wpadać, szczególnie w buteleczce. Co do Crystal Glaze – spodziewałam się więcej, jednak nie mogę powiedzieć, że jestem rozczarowana. Lakier, to przeźroczysta baza z cienkimi, delikatnymi flakesami, które mienią się na odcienie różu i niebieskiego (chyba :D). Aczkolwiek ciężko tu określić kolory. Nałożyłam jedną warstwę, która równomiernie rozmieściła drobiny. Pędzelek jest dość wąski i wygodny. Emalia nie schnie zbyt szybko, ale po zaschnięciu ma dość gładką i błyszczącą powierzchnię. Do wykończenia wystarcza jedna warstwa top coatu. Efekt wg mnie jest ciekawy, inny niż przy flakesach MIYO, My Secret czy GR.

A co Wy sądzicie? Jak się Wam podoba? Pozdrawiam i zapraszam do polubienia mojej strony na FB https://www.facebook.com/yenotek! 🙂

04229_untitled

04225_untitled

04226_untitled

04232_untitled

4 thoughts on “Barry M Crystal Glaze

Skomentuj

