Green sand by Delia and ruffian

Dzień dobry!

04305_untitled

Zielony piasek dziś… i ruffian manicure, ale o tym nie mówmy 😉 Zielony piasek, to cudeńko od Delii nr S08. Ładnie kryjący (dwie warstwy wystarczają), dość gęsty lakier o szerokim pędzelku. Schnie
w miarę szybko i zasycha na mat – ma tylko pojedyncze większe piegi w kolorze zielonym i trochę bardzo drobniutkich brokatów. Powierzchnia jest dość chropowata. Ruffian’a zrobiłam pędzelkiem, bo stwierdziłam, że czegoś mi na tej zieleni brakuje. Użyłam do niego Gabrielli Salvete w kolorze nr 04 Mistero Grey. To mój pierwszy ruffian, nie jestem jakoś szczególnie z niego dumna, no ale pokazuję.

Jak się Wam podoba ta zieleń? No i ruffian? 😉 Pozdrawiam!

04295_untitled

04299_untitled

04297_untitled

4 thoughts on “Green sand by Delia and ruffian

  1. Sabb, jeśli chcesz, mogę się zakręcić dla Ciebie za tą Delią (jeśli dobrze pamiętam, to zielone jeszcze były, czerwone też). Jak coś, to napisz na maila lub FB – nie ma problemu.

    1. polecam, świetna jest. Z tego, co na forum czytałam, to nie mieli ich w SP. Ja kupiłam w drogerii Kama Beauty, ale to sieć drogerii, które są tylko w Wlkp i chyba jedna na Dolnym Śląsku. Ale pewnie gdzieś się dostanie..

Skomentuj

