Holo by Eveline

Dzień dobry!

04323_untitled

Od jakiegoś czasu stał sobie ten lakier i czekał na swój dzień. Nadszedł więc. Holoś Eveline z serii MiniMax jest niestety mało holograficzny, wydaje mi się, że nawet mniej niż stara wersja. Ja mam nr 413 – najbardziej mi przypadł go gustu, bo miał najbardziej wyrazisty i najciemniejszy kolor z tego, co pamiętam. Maluje się nim dobrze, jednak standardowo (jak przy starej wersji) nie kryje zbyt dobrze – ja nałożyłam 3 warstwy, a najlepiej byłoby dać kryjącą bazę. Moim zdaniem schnie wolniej niż stara wersja, po wyschnięciu ma ładny połysk. Efekt holograficzny widoczny jest tylko w mocnym świetle, przy braku światła rozproszonego z innych źródeł. Sam kolor mi się podoba, jednak jestem trochę zawiedziona całokształtem i z pewnością nie kupię innych kolorów holo  z tej serii.

A Wy, jak oceniacie te lakiery? Pozdrawiam!

04319_untitled

04320_untitled

9 thoughts on “Holo by Eveline

  1. Posiadam 3 z tej serii i chcę więcej, ja nie podchodzę do nich jak do typowych holo, a lakierów głównie delikatnych lecz mających w sobie to coś co przyciąga wzrok. Dziwne, że tak słabo u Ciebie kryje, cała moja trójka potrzebuje jedynie 2 warstw, tego koloru nie mam więc może „działa” inaczej 😛

    1. rozumiem, może ja się troszkę zbyt mocno nastawiłam na holo 😉 Dla mnie po 2. warstwach jest za słabo – prześwitują końcówki, kolor nie ma głębi… Ale wiadomo, że wiele zależy od odcienia. Starymi holo Eveline o jasnych kolorach maluję dwa razy i wystarcza 🙂

  2. Mam jakieś stare holo evelkinki, ale chyba i w nich był taki słaby efekt holo. Jednak nie przeszkadza mi to. U Ciebie pazurki prezentują się šlicznie.

  3. Posiadam go i uwielbiam go 😛
    Rewelacyjnie zwęża płytkę przez odbicie światła
    no i ślicznie się mieni
    Ja to taka maniaczka holusków w każdej postaci 😀

    Uwielbiam natomiast takim prawdziwym holo bym go nie nazwała.
    Holo to dla mnie tęcza kolorów !
    A tu tego brak 😦

Skomentuj

