Grey with black glitter

Dzień dobry!

04495_untitled

Pokazuję dziś świetne połączenie, bardzo klasyczne i bezpieczne, czyli szara, jasna baza i srebrno-czarny brokat. Szaraczek, to Safari, który już kiedyś pokazywałam. Niestety, nie podam numeru, bo jest zupełnie wytarty, już przy zakupie był niewidoczny. Glitter też już tutaj gościł i jest to Delia Coral z serii kropkowej nr M08. Delia zrobiła naprawdę przyjemny brokat – dwa kolory, dwa kształty drobin, bez udziwnień – polubiłam go od pierwszego malowania.

Oczywiście, top coat z EuroFashion się skurczył i widać to na niektórych ujęciach…:/

To jest „szybkie” mani, a efektowne i uniwersalne kolorystycznie. Podoba się Wam, tak jak mnie? 🙂 Pozdrawiam!

04496_untitled

04491_untitled

04494_untitled

2 thoughts on “Grey with black glitter

  1. Oj fajna ta delia. Szkoda, że nie widziałam takich lakierów u siebie, ale może jeszcze gdzieś uda mi się kiedyś dorwać ☺ jak zawsze wszystko idealnie.

Skomentuj

