Nude & silver glitter

Dzień dobry!

04646_untitled

Wiem, że robię się nudna z tym spadającym brokatem, ale niestety sytuacja wymusza u mnie takie manicure. Tym razem jednak pokazuję nowego nudziaka, którego poleciła mi Bopp – dziękuję, jest świetny! 🙂 To Golden Rose Rich Color nr 05 – kryje świetnie po dwóch warstwach, schnie szybko. Jest dość gęsty, ale nie trudny w użyciu. Jedyne, co mnie trochę denerwowało, to dość sztywne włoski pędzelka, które potrafiły robić „rowki” w lakierze. Kolor i połysk po wyschnięciu są bardzo ładne
i na pewno warto się na niego skusić (muszę jeszcze zaznaczyć, że na zdjęciach kolor wpada w fiolet, a na żywo jest typowo beżowy, bez fioletowego odcienia). Jako błyszczącego dodatku, tym razem użyłam brokatu Life nr 39. To trzeci glitter tej marki, który zagościł w moich zbiorach i kolejny, z którego jestem bardzo zadowolona. Ma on dwa gatunki drobin: duże srebrne heksy i małe srebrne holo drobiny. Na pędzelek nabiera się dużo brokatu, przez co efekt jest naprawdę piękny. Połyskuje cudnie i dość szybko wysycha. Naturalnie, potrzebuje top coatu do wygładzenia powierzchni.

04647_untitled

Mnie się bardzo podoba to połączenie, a Wam? Pozdrawiam 🙂

04649_untitled

04650_untitled

5 thoughts on “Nude & silver glitter

Skomentuj

