Nude by Miss Sporty & glitter by Life

Dzień dobry!

04700_untitled

Już wkrótce skończę zamęczać Was spadającym brokatem 😀 Tymczasem jednak, pokazuję mani bazujące na lakierze Miss Sporty Lasting Colour nr 525. Pokazywałam już na blogu tą emalię  – ma zdecydowanie ciepły odcień, średnio kryje, schnie przeciętnie, ale ma ładny połysk po wyschnięciu. Zaletą tego MS jest szeroki pędzelek, którym bardzo szybko się maluje. Brokat, to jeden z cudaków od Life – nr 46. Brokat ma 4 rodzaje kształtów: kwadraty, heksy małe i duże oraz drobne nitki, wszystko w odcieniach różu, złota i w kolorze czarnym. Drobinek jest dużo w bazie, dzięki czemu nie trzeba męczyć się z nakładaniem. Zestaw kolorystyczny tego glitteru bardzo przypadł mi do gustu – jestem zakochana w efekcie końcowym!

A jak się Wam podoba? 🙂

04694_untitled

04692_untitled

04701_untitled

PS dziś przyszła do mnie paczuszka z colorowo! Juupi 🙂 Mam holo top coat, Strażnika Teksasu i cudną Typografię E – zobaczcie te piękności:

04717_untitled

04718_untitled

04719_untitled

2 uwagi do wpisu “Nude by Miss Sporty & glitter by Life

Skomentuj

