Holo Top by Colour Alike

Dzień dobry!

04763_untitled

Niedawno chwaliłam się, że Holo Top już jest u mnie, a dziś pokazuję go na paznokciach. W ogóle, dlaczego wszyscy tak się ekscytują topem holograficznym? Jest tak, dlatego że lakiery holograficzne ma w swojej ofercie wiele firm, ale często mają one niezbyt przyjemne ceny jak np Color Club, albo też efekt holo jest dość słaby np Eveline. Poza tym, często kolory emalii holo są dość jasne, mało nasycone. Top z tym efektem daje szansę zamienić każdy lakier w lakier holograficzny. Przejdźmy do konkretów: jak oceniam holo top? Bardzo dobrze! Jest dość rzadki, szybko schnie i ma wygodny pędzelek. Błyszczy się bardzo ładnie po wyschnięciu, a efekt holograficzny jest najpiękniejszy
w bezpośrednim świetle słonecznym oraz żarowym. W rozproszonym efekt holo jest słaby. Top lekko gasi kolor bazy –  rozmywa go. Niemniej jednak, jestem bardzo zadowolona z zakupu i nie mogę się doczekać kolejnego malowania, na innym kolorze. Cena tego produktu, to 11,99zł i jest dostępny na colorowo.pl. U mnie jedna warstwa holo topu na 3 warstwach 3D Prism z ostatniego posta. Oczywiście mój telefon nie podołał drobinkom…

Co myślicie o tym topie? Jak się Wam podoba efekt? Pozdrawiam! 🙂

04751_untitled

04758_untitled

04759_untitled

04760_untitled

04761_untitled

W naturalnym świetle, w cieniu:

04766_untitled

8 uwag do wpisu “Holo Top by Colour Alike

  1. Przyleciałam jeszcze tu pooglądać 🙂 podoba mi się, może za jakiś czas będzie mój 🙂 w sumie to dobre rozwiązanie, możesz nakładać na jakikolwiek lakiery i wyczekiwać efektów 🙂

Skomentuj

