My treasure

Dobry wieczór!

Dziś post niepaznokciowy, ale lakierowy – zdecydowanie! Każdy kolekcjoner mam w swych zbiorach elementy, które wyjątkowo lubi albo, z których jest wyjątkowo dumny. Ja też tak mam
z lakierami. Mam w swej kolekcji ok 250 sztuk kolorowych emalii/broaktów/topperów i są wśród nich takie, które uwielbiam, takie które ściągnęłam zza granicy oraz takie, które są piękne, a na dodatek dostałam je od kogoś.

Oto duma mojej kolekcji (na chwilę obecną, oczywiście:)):

China Glaze

Glittering Garland, Winter Holly

04839_untitled

When Stars Collide, Galactic Grey

04840_untitled

Mummy May I, Howl You Doin

04842_untitled

Skyscraper, Haunting

04843_untitled

Make a Spectacle, Luxe & Lush, Scattered & Tattered, Boo-gie Down

04841_untitled

KBShimmer

Showgirl, Get Clover It

04846_untitled

Essie

Virgin Orchid, Fair Game, No More Film, Stylenomics

04845_untitled

Golden Rose Scale Effect

02, 04

04850_untitled

Różne

Barry M Crystal Glaze, Picture Polish Mask-a-rade, Chanel Taboo, Glitter Gal Lizard Belly

04847_untitled

Orly Meet Me Under The Mistletoe, Nfu-oh nr 52

04844_untitled

Flormar U18, Flormar p29

04848_untitled

NYX NGP 162, Sally Hansen Scarab, Rival de Loop nr 202

04849_untitled

Silcare nr 104, Sensique nr 321, Gabriella Salvete nr 117, NYC Rock Muse nr 01

04851_untitled

 

Oczywiście, to że tutaj pojawiły się akurat te, a nie inne lakiery, nie oznacza, że reszty nie kocham. Mam mnóstwo glitterów i topperów, które uwielbiam, świetne kremy i shimmery, ale jakaś selekcja musiała być. 🙂

A Wam, co się tutaj najbardziej spodobało? Pozdrawiam! 🙂

 

 

6 uwag do wpisu “My treasure

Skomentuj

