Barielle Mystery Woman & Swarovski elements

Dzień dobry!

04985_untitled

Dzisiaj pokazuję pomysł na szybkie i bardzo eleganckie mani. Receptura jest prosta. Shimmerowy fiolet, to bardzo klasyczny kolor, a połyskujące kryształki podkreślają jego piękno. Ja wybrałam odcień Mystery Woman od Barielle. Lakier ten, ma specyficzny odcień fioletu: brudny, wpadający
w ciepły burgund (na zdjęciach nie udało mi się go dobrze oddać, niestety:(). Kryje rewelacyjnie – dwie warstwy wystarczają, a pędzelek jest genialny – bardzo sprawnie się nim maluje. Wysycha dość szybko, ale połysk nie powala – warto przeciągnąć wszystko top coatem. Jednak jeśli chcemy naklejać ozdoby, to najpierw je nakładamy (ja przyklejam na top), a dopiero potem wykańczamy lakierem nawierzchniowym. Trzy niewielkie kryształki Swarovskiego połyskują intensywnie
i wystarczy, jak będą na jednym czy dwóch paznokciach jednej ręki.

Co myślicie o takim mani? Podoba się Wam? Pozdrawiam 🙂

04981_untitled

04983_untitled

4 uwagi do wpisu “Barielle Mystery Woman & Swarovski elements

  1. Kolor cudowny, nie mam takich fioletów u siebie, aż dziwne, bo kolor ten lubię. Całość podoba mi się bardzo, mimo, że za cyrkoniami nie przepadam, ale tu u Ciebie wydają się być takie delikatne.

Skomentuj

