Celebrity Nails by Wibo

Dzień dobry!

05007_untitled

Wibo wypuściło w marcu limitkę Celebrity Nails, która składa się z shimmerowych emalii
w soczystych oraz pastelowych barwach. Ja skusiłam się na dwa kolory: Pastel Love nr 07 i Holiday nr 10. Pastel Love, to pistacja, a Holiday, to soczysty turkus/morski (na zdjęciach wyszedł, jak niebieski, ale taki nie jest!). Obydwa lakiery mają delikatny, złoty shimmer oraz bardzo przyjemną konsystencję. Niestety, nie kryją zbyt dobrze, szczególnie nr 07 – efekt na zdjęciach, to zasługa 4 warstw. Nr 10 nałożyłam w 3 warstwach. Lakiery mają dość wygodne pędzelki, schną przeciętnie, ale mają niezły połysk. Możliwe, że bąble, które mi się pokazały na pasteli, to moja zasługa – może zbyt szybko nakładałam warstwy po sobie. Warto więc o tym pamiętać. 

05009_untitled

Żałuję, że nie są idealne te emalie, bo mają naprawdę ładne kolory. Niestety jest z nimi trochę tak, jak z kolekcją blogerską. Jednak ja mam tylko 2 odcienie, ciekawe, jak sprawują się pozostałe.

05012_untitled

05013_untitled

9 thoughts on “Celebrity Nails by Wibo

  1. mięta wygląda ślicznie.. ja mam mieszane uczucia co do wibo.. mam lakiery, które uwielbiam – przykładowo czarny piasek – cudo! ale np te z edycji blogerskiej moim zdaniem to katastrofa…

  2. Raz już się sparzyłam na lakierach Wibo, jedynie klasyczna czerń jest jakby wyprodukowana przez inną markę. Kolekcja ładna, kusi, ale czy znowu po kupieniu będzie zbierać kurz na półce? 😦

  3. Szukałam u siebie tych lakierów, ale jeszcze ich nie było; pistacja jest ciekawa, choć u mnie na monitorze to bardziej taka jakaś mięta jest. Krycie kiepskie, jakoś mnie to nie dziwi, bo już ta blogerska kolekcja takie miała i 3-4 warstwy to standard; mimo, że taki minus, to lubię nimi malować. Fajnie, że pokazałaś swoje, pewnie się na coś skuszę .

    1. wiesz, może i mięta bardziej. Sama nie wiem – jak zobaczysz na żywo, to ocenisz 🙂
      Może i ja coś jeszcze capnę, ale na razie nie planuję. Może jak ktoś czymś pokusi 😉

Skomentuj

