Mr Franken – I like you!

Dzień dobry!

05261_untitled

Ostatnio wzięło mnie na mieszanie własnych lakierów. Głównie dlatego, że miałam na stanie kilka nieużywanych, które jak się okazało, zmieszane wyglądają lepiej jak oddzielnie 😉

Niestety, nie jestem w stanie powiedzieć, jakie dokładnie kolory połączyłam, bo tego nie spisałam :/ Jednak na pewno bazą był bardzo stary Manhattan nr  163, do niego dołożyłam Essence Boho Chic oraz jakiś Essence miedziany. Efekt, jest taki jak widać. Jestem zadowolona – ma niezły połysk, wysycha dość szybko i ładnie połyskuje w słońcu.

A jak się Wam podoba? 🙂 Pozdrawiam!

05268_untitled

05267_untitled

4 thoughts on “Mr Franken – I like you!

Skomentuj

