MeMeMe Ambitious

Dzień dobry!

05358_untitled

Ostatnio wspominałam, że mam nowego nudziaka, ale jeszcze go nie używałam. Dziś pokazuję go na paznokciach. To lakier MeMeMe kolor nr 78 Ambitious. Piękny odcień, klasyczny, lekko chłodny. Kryje dobrze po dwóch warstwach, ma dość rzadką konsystencję i schnie w miarę szybko. Pędzelek jest dość szeroki, ale pojedyncze włoski są raczej sztywne, przez co zdarza się, że robią one „kreski” na lakierze, co mi przeszkadzało (mogę tworzyć się smugi). Połysk po wyschnięciu jest dobry. Generalnie lakier jest przyjemny w użyciu i z pewnością będą nim malować.

Do tego mani chciałam dodać coś kolorowego i wybrałam cudny glitter The Garden of Colour od Silcare nr 104, który jest niemal idealnym dupe OPI Polka.com. W przeźroczystej bazie ma zatopione średniej wielkości heksy w kolorze niebieskim i różowym oraz drobne heksy niebieskie. Glitter jest świetny w użyciu, nabiera się stosunkowo dużo drobin na pędzelek i schnie dość dobrze. Uwielbiam go!

Jak się Wam podoba to mani? Co myślicie o tych lakierach? Pozdrawiam 🙂

05360_untitled

05357_untitled

5 uwag do wpisu “MeMeMe Ambitious

Skomentuj

