Glitter rhombus

Dobry wieczór!

05445_untitled

Szybciutko jeszcze pokażę, co nosiłam przed weekendem. A był to nowy nudziak w moich zbiorach – Wibo Extreme Nails nr 65 oraz piękne różowe romby, też od Wibo. Układanie tych maleństw, to była zgroza, ale jakoś wytrwałam. Wiem, że nie jest idealnie równo, z czego nie jestem zadowolona, ale efekt, ten całościowy, mi się podoba, a Wam?

Co do lakieru – Wiboś ma ładny szaro-brązowy kolor, niezły połysk po wyschnięciu i dość szeroki pędzelek. Niestety, krycie mogłoby być lepsze – u mnie są dwie warstwy, ale trzecia byłaby idealna. Jednakże i tak  polubiłam się z tym lakierem.

Jak się Wam podoba ten kolor i romby? Pozdrawiam! 🙂

05446_untitled

05447_untitled

05448_untitled

2 thoughts on “Glitter rhombus

Skomentuj

