Essie Armed & Ready

Dzień dobry!

05579_untitled

Jako, iż jestem fanką szarości na paznokciach, w moich zbiorach nie mogło zabraknąć Essie Armed&Ready. Lakier ten, to ciemny szary ze złotym shimmerem. I gdyby nie ten shimmer, nie byłby to wyjątkowy lakier, ale dzięki niemu jest bardzo interesujący. Tym bardziej, że złoty połysk jest dość dobrze widoczny na paznokciu. Do krycia wystarczają 2 warstwy,
a po dość szybkim wyschnięciu ma niezły połysk. Moja wersja ma wąski pędzelek, którym wygodnie się maluje (chociaż ja wolę szeroki), a konsystencja lakieru jest bardzo przyjemna, jak zresztą większości lakierów z tej firmy. Kolejny świetny lakier od Essie – jestem zadowolona z tego zakupu, a efekt bardzo mi się podoba.

Jak się Wam podoba ten lakier? Pozdrawiam! 🙂

05581_untitled

05584_untitled

10 thoughts on “Essie Armed & Ready

      1. Ale oszukałaś, a już chciałam oddawać wszystkie pieniądze za jakiś magiczny top. 😦
        Mam problem z komentowaniem Twojego bloga, wywala mi błędy na koncie G+. 😦

      2. eh, wiem, jestem okropna 😦 Ale przynajmniej na zdjęciach ładnie wychodzą 😀
        Natomiast jako top używam mieszanki: resztka Quick Dry z Eurofashion + szybkoschnący Pierre Rene + szybkoschnący Silcare.Całkiem dobrze się to sprawuje.
        Oj, nikt mi się więcej nie skarżył :/

Skomentuj

