Essie & stripes

Dzień dobry!

05644_untitled

Pokazuję dziś delikates – Essie Maximillian Strasse-Her z delikatnym akcentem. Pomalowałam najpierw samym Essie, ale stwierdziłam, że aż się prosi o zdobienie. Ten lakier jest idealny pod wzorki – jasnoszary, lekko wpadający w niebieski, kremowy. Na dodatek kryje wystarczająco po dwóch warstwach. Na serdecznych i kciukach zrobiłam paski z grafitowego franka, na nie nałożyłam flakesy Golden Rose, a wszystko obwiodłam czarnym linerem. Efekt mi się podoba
i w sumie paski mogłyby być na wszystkich paznokciach, ale nie ukrywam – nie chciało mi się już 😀

05643_untitled

Jak się Wam podoba to zdobienie? Pozdrawiam!

05646_untitled

05653_untitled

 

6 thoughts on “Essie & stripes

Skomentuj

