Soft pink by Astor

Dzień dobry!

05753_untitled-2

W Rossmannowych promocjach kupiłam też lakier Astora Quick’n Go nr 376. Jest to delikatny, pudrowy róż, który kryje po 3 warstwach. Lakiery z tej serii mają bardzo wygodnie pędzelki – szerokie i płaskie, które wielbię. Ze schnięciem był problem, bo trzy grube warstwy, to nie są dobre warunki, dlatego też poratowałam się szybkoschnącym top coatem. Aczkolwiek sam lakier ma ładny połysk. Podoba mi się ten kolor, jest taki świeży i „czysty”.

A Wy, co o nim myślicie? Pozdrawiam 🙂

05752_untitled

05751_untitled-2

 

10 uwag do wpisu “Soft pink by Astor

  1. Taaaaak! To jest ten kolor, którego szukałam! Piękny baby pink, jestem zachwycona! Po pracy skocze do rossmana do szafy astora, dawno nie zaglądałam tam, ale teraz totalnie muszze! ❤

Skomentuj

