Orly Rococo A Go-Go

Dzień dobry!

05782_untitled

Ostatnio skusiłam się na Orly – kupiłam 3 sztuki, między innymi tytułowy Rococo A Go-Go oraz Out of this World i Galaxy Girl.

05764_untitled

Na pierwszy ogień malowałam Rococo. Lakier kryje bardzo dobrze – wystarczają 2 warstwy, ma dość wąski pędzelek, który jest miły w użyciu, jednak ja wolałabym szerszy. Schnie szybko i ma całkiem niezły połysk. Kolor jest oszałamiający – boski, ciemny bakłażan z pięknymi drobinami.
W słońcu niesamowicie połyskuje. Jestem absolutnie zakochana!

A jak się Wam podoba ten Orzełek? Pozdrawiam!

05780_untitled

05786_untitled

05790_untitled

05783_untitled

4 thoughts on “Orly Rococo A Go-Go

Skomentuj

