Wibo Summer Extreme Nails & Life glitter

Dzień dobry!

05905_untitled

Kilka dni nosiłam mani, które dziś pokazuję. Baza, to Wibo Summer Extreme Nails nr 530, a glitter, to nowy Life nr 09. Wibosia dorwałam na -49% w Rossmannie i jest to mięta ze srebrnym shimmerem. Niestety, lakier nie kryje zbyt dobrze i potrzebuje trzech warstw. Schnie też dość przeciętnie, ale pędzelek jest wygodny i przyjemnie się nim maluje. Kolor bardzo mi się podoba
i uważam, że shimmer „dobrze mu robi”. Glitter natomiast, to jedna z nowości Life – w bezbarwnej bazie zanurzone są kolorowe heksy w dwóch rozmiarach. Nabierają się nieźle, ale czasem trzeba powtórzyć aplikację, by efekt był zadowalający. Kolorystycznie bardzo podoba mi się ten brokat i na pewno często będę go używać. Jedyna wada, to to, że heksy dość mocno odstają od płytki i trzeba nałożyć solidną warstwę top coatu, by wygładzić powierzchnię.

Jak się Wam podobają te lakiery i samo połączenie? Pozdrawiam! 🙂

05904_untitled

05898_untitled

05901_untitled

 

8 thoughts on “Wibo Summer Extreme Nails & Life glitter

  1. Połączenie świetne, nie widziałam tej odmiany life u siebie, a szkoda, bo ciekawy. A Wibo miałam w rękach ale shimmer mnie odstraszył, bo szukam takiego odcieniu ale w kremie. ☺

    1. Bardzo przyjemne te Lify, ale ciekawe, że nie ma ich u Ciebie…? A mnie się akurat shimmer spodobał 😀
      Fajną miętkę kremową mam z Celii, a wczoraj z Delii ładną macałam 🙂

Skomentuj

