Metal Flip by Miss Sporty

Dzień dobry!

06050_untitled

Na Rossmannowej przecenie capnęłam Metal Flipa nr 40 od Miss Sporty i dopiero niedawno pomalowałam nim pierwszy raz. Lakier daje metaliczny, chromowy efekt przechodzenia barw zielonozłotej w fioletową. W słońcu tego efektu nie widać, tylko w cieniu. Lakier jest słabo kryjący (samego trzeba użyć minimum 3 warstw), dlatego ja położyłam jedną warstwę MS na czarny lakier. Pierwsze podejście do tego lakieru było mniej udane, bo kładłam go „solo” i były to trzy warstwy, które dość szybko po sobie nakładałam. Efekt był taki, że lakier lekko zbąblił. Aczkolwiek dało się to jakoś nosić 😉  Szeroki i lekko zaokrąglony pędzelek jest dla mnie bardzo wygodny – szybko się nim maluje. Czas schnięcia jest średni, ale połysk całkiem niezły. Efekt bardzo mi się podoba i ogólnie jestem zadowolona z tego zakupu.

A Wy, co sądzicie o tym lakierze? Pozdrawiam 🙂

 

06051_untitled

06055_untitled

06053_untitled

W słońcu:

06049_untitled

 

 

 

 

2 thoughts on “Metal Flip by Miss Sporty

Skomentuj

