Summer nails by MIYO

Dzień dobry!

06232_untitled

Naszła mnie ochota na coś lekkiego, słonecznego i tak wykorzystałam dwa nowe MIYO Mini Drops: nr 162 Moccasin i nr 155 Deep Blue Sky oraz niebieskie kwiatowe naklejki. MIYO są przyjemne
w użyciu – dość wygodne pędzelki i całkiem przyjemna konsystencja. Aczkolwiek niebieściak jest bardziej rzadki i ładnie kryje po dwóch warstwach, łososiowy jest bardziej gęsty i trochę smuży. Aby uzyskać ładne krycie trzeba nałożyć 3 warstwy. Obydwa lakiery schną w przeciętnym tempie – Deep Blue Sky trochę szybciej. Po wyschnięciu połysk jest bardzo ładny. Generalnie, polecam obydwa kolory, bo są świetne – delikatne i bardzo letnie. Co do naklejek – docelowe ułożenie jest na lewej ręce, oczywiście na prawej nie wyszło tak, jak bym chciała. No ale moje lewa ręka jest lekko niepełnosprawna ;D

Co myślicie o tym mani? Ja powiem szczerze – jestem zadowolona (ah, ta skromność:D). Pozdrawiam!

06233_untitled

06237_untitled

06238_untitled

06229_untitled

06228_untitled

8 thoughts on “Summer nails by MIYO

  1. Oo proszę, bardzo podoba mi się takie połączenie. I nawet kolory Ci pasują, choć gdy zobaczyłam je w buteleczkach to średnio mnie urzekły.

Skomentuj

