Polka Dots by Maybelline

Dzień dobry!

06257_untitled

Dzięki uprzejmości blogerki Nat, autorki Kosmetycznych Rewolucji w moje ręce wpadł lakier Maybelline Colorama Polka Dots nr 200. Jako iż lubię wszystkie żelkowe brokaty, to bardzo byłam ciekawa, co też Maybelline wyprodukowało. Moje odczucia są hmmm… mieszane. Chyba głównie przez kolor – zielony wpadający w  morski. Dla mnie jakiś taki – nijaki. Aby nabrał głębi, nałożyłam go na dwie warstwy lakieru Miss X nr 105. To połączenie mi się podoba, ale nie robi szału. Co do samej Coloramy – nakłada się ją stosunkowo  dobrze, ma dość wygodny pędzelek, ale nabiera drobinki bardzo nierównomiernie. Trzeba się trochę nagimnastykować, aby białe i czarne heksy rozmieściły się w miarę równo. Schnie średnio szybko – ale jak na żelka, całkiem nieźle. Powierzchnia jest chropowata i wymaga wygładzenia dwoma warstwami top coatu.

Podsumowując – to jest dobry lakier, ale mnie nie zachwycił. Bardzo możliwe, że w innej wersji kolorystycznej, byłby jednym z moich ulubieńców. A Wy co sądzicie, o tym lakierze i takim podbiciu koloru? Pozdrawiam! 🙂

06251_untitled

06256_untitled

06253_untitled

2 thoughts on “Polka Dots by Maybelline

Skomentuj

