Sparkling blue nails

Dzień dobry!

06273_untitled

Dziś pokazuję mani, które powstało przypadkowo. A wszystko przez bazę – Wibo Gloss Like Gel
nr 332, który nie dość, że nie kryje, to ma dziwny srebrny shimmer. I ten shimmer jakoś mnie zniechęcił. Postanowiłam go czymś przykryć.
Ale jeszcze o tym Wibo. Jest rzadki, niestety jest to równoznaczne z kiepską pigmentacją. Nałożyłam 3 warstwy i nadal nie było to zadowalające. Nie schnie też zbyt szybko, ale wyschnięciu połysk był całkiem ładny. Ogólnie – nie polecam! Ale chciałam ratować sytuację. Wyciągnęłam cuda od Simple Beauty – delikatną srebrną mgiełkę MINI nr 233 oraz drobny glitter nr 07. Najpierw nałożyłam mgiełkę, potem brokat. I tym sposobem jakoś wybroniłam ten lakier.

06296_untitled

Aczkolwiek, widzę iż na zdjęciach mani nie wygląda jakoś rewelacyjnie. Musicie uwierzyć mi na słowo – na żywo nie wyglądało to źle 😉 Generalnie cała kanapka miała wraz z base coat’em
7 warstw i nie wyschła tak do końca aż do zmycia… 😀

Co sądzicie o mojej akcji ratunkowej? Znacie tego Wibo? Pozdrawiam! 🙂

06270_untitled

W słońcu:

06274_untitled

4 uwagi do wpisu “Sparkling blue nails

  1. oj, miałam go kiedyś. zachwycił mnie w buteleczce, ale był taki „cienki”, że użyłam go może max 2 razy a potem się pozbyłam. fajnie Ci się udało go uratować 🙂

Skomentuj

