China Glaze Smoke&Ashes

Dzień dobry!

06387_untitled

Dziś mam na paznokciach cudo od China Glaze. Ale co najlepsze, swatche nie zachęciły mnie do zakupu tego lakieru – wydawał mi się przeciętny, stwierdziłam, że go nie potrzebuję. Dopiero jak zobaczyłam go na żywo u Ani, to się zakochałam. A akurat złożyło się tak, że Ani nie odpowiadał, więc oddała go mi. I tak oto, mam Smoke&Ashes – Aniu, dziękuję! Lakier jest cudowny, ma piękne drobinki i zielono-morski ciemny kolor. Do krycia wystarczają dwie warstwy. Schnie całkiem szybko, połysk ma przeciętny – ja najbardziej lubię go z top cotem.

Jestem oczarowana! A Wy co o niej sądzicie? Pozdrawiam!

06378_untitled

06385_untitled

06384_untitled

6 uwag do wpisu “China Glaze Smoke&Ashes

Skomentuj

