Essie Cashmere Bathrobe

Dzień dobry!

06417_untitled

Od kilku dni gościł na moich paznokciach niezwykle ciekawy lakier, Essie Cashmere Bathrobe. Ciemny szary kolor ze srebrnym shimmerem ma w sobie wiele uroku, chociaż ja kocham miłością wielką wszelkie szaraki, to może jestem nieobiektywna 😉 Oceńcie same. CB maluje się bardzo przyjemnie, jak każdym Essie, chociaż ma wąski pędzelek, a nie ukrywam – wolę te szersze. Lakier po pierwszej warstwie trochę smuży i nie kryje dobrze, dlatego dwie trochę grubsze są niezbędne. Schnie szybko i ma ładny połysk, ale ja i tak nakładam top coat.

Bardzo lubię takie odcienie i świetnie się z nim czułam. A Wam, jak się podoba? Pozdrawiam:)

06420_untitled

06419_untitled

W słońcu:

06425_untitled

2 thoughts on “Essie Cashmere Bathrobe

  1. Piękny! Szarości na własnych paznokciach generalnie nie lubię, ale ten lakier na Tobie wygląda pięknie. A ja właśnie kupiłam Cocktail bling 😉 Mimo wszystko. I się zakochałam. Cudo.

Skomentuj

