Essie No Place Like Chrome

Dzień dobry!

06458_untitled

Na ostatnich zakupach poszalałam  i do koszyka wpadł między innymi Essie No Place Like Chrome. Jestem fanką lakierów chromowych, lusterek i innych takich 😉 No Place… to czyste srebro, które idealnie pasuje do mojej skóry. Lakier nie jest zbyt łatwy w obsłudze – mogę go porównać do holo od China Glaze. Ten Essie „ślizga” się po bazie, dlatego trzeba malować możliwie bez poprawek i tym samym nie można liczyć na to, że poprzestaniemy na 1 warstwie. By pokryć paznokcie w 100% potrzeba nałożyć 2 warstwy, ale lakier uwypukla wszelkie wady paznokci, a każde nieidealne pociągnięcie jest widoczne. Z tego powodu nałożyłam trzecią, cienką warstwę celem ładnego wykończenia mani. Lakier schnie błyskawicznie. Na zdjęciach bez top coatu.

Im dłużej patrzę na paznokcie, tym bardziej mi się podoba – efekt jest świetny i nie mam ochoty zmywać tego lakieru! A Wam, jak się podoba to sreberko? Pozdrawiam 🙂

06453_untitled

06455_untitled

W słońcu:

06456_untitled

2 uwagi do wpisu “Essie No Place Like Chrome

Skomentuj

