Colour Alike – O w Bombke

Dzień dobry!

06514_untitled

I do mnie zawitał lakier ze świątecznej kolekcji Colour Alike dzięki Agnieszce, która mi go podarowała  🙂 :* Kolor, to O w Bombkę, czyli holograficzny biskupi..? Sama nie wiem, jak go opisać. Lakier jest dość rzadki, co mnie zaskoczyło i spowodowało, że koncertowo zalałam skórki kilka razy. Aczkolwiek samo malowanie jest przyjemne, potrzeba dwóch warstw. Schnie przeciętnie szybko i mimo iż nie chciałam, to zalałam go jedną warstwą top coatu. Myślę, że niestety trochę zabiło to efekt holograficzny. Ale nie miałam czasu, by czekać aż wyschnie w 100%. Tak jak na swatchach nie powalał mnie to kolor, to na żywo bardzo mi się podoba i świetnie się w nim czuję.

A Wy co o nim myślicie? Pozdrawiam 🙂

06513_untitled

06517_untitled

W słońcu:

06518_untitled

4 thoughts on “Colour Alike – O w Bombke

Skomentuj

