China Glaze Don’t Honk Your Thorn

Dzień dobry!

06569_untitled

Na ostatnich zakupach skusiłam się na Don’t Honk Your Thorn, który dziś pokazuje. Lakier ten, to beżowy krem ze srebrnym, dość dobrze widocznym bardzo drobnym shimmerem. Konsystencja tej Chinki jest przyjemna i maluje się nią dobrze, natomiast by pokryć równo paznokcie, musiałam nałożyć 3 warstwy. Po dwóch widziałam gdzieniegdzie prześwity. Połysk i czas schnięcia są dobre, ale ja i tak nałożyłam top coat. Lakier bardzo mi się podoba, jest jasny i wygląda bardzo schludnie.
Z pewnością będzie idealny pod wzorki. Żałuję, że nie było słońca, jak robiłam zdjęcia, bo tutaj słabo widać ten piękny shimmer…

A Wam jak się podoba? Pozdrawiam 🙂

06574_untitled

06575_untitled

06572_untitled

2 uwagi do wpisu “China Glaze Don’t Honk Your Thorn

    1. zgodzę się, że piękny, ale że identyczny z BF – nie, zdecydowanie. Nie mam CA, ale naoglądałam się swatchy i ChG, ma inny odcień, bardziej szary no i przede wszystkim ma widoczny (niekoniecznie na moich foto) srebrny shimmer.

Skomentuj

