Wibo EG nr 396

Dzień dobry!

06587_untitled

Jako iż jestem fanką lakierów nude, Ania podarowała mi Wibosia nr 396. Lakier to kremowy nude, lekko wpadający w szary. Niestety, słabo kryje i trzeba nałożyć 3 warstwy, ale przynajmniej schnie stosunkowo szybko. Po wyschnięciu połysk jest całkiem ładny, jednak ja dla przyspieszenia wysychania i tak nałożyłam top coat. Odcień tego lakieru bardzo mi się podoba i chętnie nim maluję. A Wy, co o nim myślicie? 🙂 Pozdrawiam!

06586_untitled

06585_untitled

 

2 thoughts on “Wibo EG nr 396

Skomentuj

