MIYO Kaleidoscope & water decals

Dzień dobry!

06597_untitled

Skusiłam się niedawno na kolejnego MIYO Mini Drops, tym razem odcień Kaleidoscope.
W fioletowej, ciemnej bazie zatopione są niebieskie drobiny, który oczywiście bosko wyglądają
w butelce, a już trochę mniej widoczne są na paznokciach, szczególnie w słabym oświetleniu. Wtedy wygląda jak bardzo ciemny fiolet. Mimo to, lakier jest bardzo ładny i schnie stosunkowo szybko. Aby równo pokryć płytkę, nałożyłam 3 warstwy. Do MIYO dobrałam naklejki wodne ze sklepu Alphanailstylist, a wszystko przemalowałam warstwą top coatu.

Jak się Wam podoba to mani? Ja nieskromnie powiem, że bardzo mi się podobało  i świetnie się
w nim czułam. 🙂 Pozdrawiam!

06594_untitled

06593_untitled

Skomentuj

