Green & glitter

Dzień dobry!

06696_untitled

Ostatnio brak czasu na cokolwiek skutecznie uniemożliwił mi napisanie postu. Ale dziś jestem! Przez klika dni nosiłam mani w zieleniach, a konkretnie: bazą był Deborah Jungle Adventure a glitter, to cudo od China Glaze – Make a Spectacle. Lakier Deborah jest cudny – kryje bardzo dobrze
i wystarczają dwie warstwy, szybko schnie, a pędzelek jest genialny – świetnie się nim manewruje.
O ChG nie ma co pisać – ideał idealny 😉 Wszystko pociągnięte zostało top coatem Insta Dri od Sally Hansen (który powoli wyrasta na mojego ulubieńca). Bardzo dobrze nosiło mi się to mani, podobało mi się. A Wy? Co sądzicie? 🙂 Pozdrawiam!

06697_untitled

06699_untitled

06700_untitled

4 thoughts on “Green & glitter

  1. Witaj! Uwielbiam Twojego bloga i śledzę go już długo. Dziś się „ujawniam” i…. pytam. Gdzie mogę dostać lakier „Deborah Jungle Adventure „? jest to zieleń idealna której potrzebuję jednak nie wiem gdzie kupić…. 😦 prosze o pomoc.
    Ps. Świetny blog i oby tak dalej!

    1. Witaj 🙂 Bardzo mi miło i dziękuję 🙂
      Ja ten lakier kupiłam w zwykłej niesieciowej drogerii, może bardziej perfumerii, nie takiej osiedlowej. Musisz szukać. Może w jakiejś drogerii internetowej? Pozdrawiam.

Skomentuj

