Revlon Blue Lagoon

Dzień dobry!

06785_untitled

Ostatnio ciągle mam coś nowego do pokazania i tak przyszła pora na Revlon Blue Lagoon. Delikatny niebieski ze srebrnym shimmerem, to świetny kolor na lato, w zasadzie zarówno sam jak i pod wzorki będzie idealny. Tak jak kolor jest uroczy, to konsystencja i krycie niestety pozostawiają wiele do życzenia. Lakier ma „kredową” strukturę, smuży i nie kryje dobrze. Nałożyłam 4 warstwy, by osiągnąć efekt ze zdjęć. Czas schnięcia nawet trudno mi ocenić – nie jest zły, ale zatopowałam go Insta Dri od Sally Hansen – nie miałam żadnych problemów. Dużym plusem jest na pewno pędzelek, którym bardzo dobrze się operuje, mimo iż mógłby być szerszy. Jak ktoś nie lubi długiego babrania się z jednym lakierem, to nie polecam Blue Lagoon. Jednak jeśli Wam to nie przeszkadza, to warto się skusić ze względu na odcień. Jak się Wam podoba taki delikates? 🙂 Pozdrawiam!

 

06787_untitled

06786_untitled

W słońcu:

06789_untitled

4 thoughts on “Revlon Blue Lagoon

Skomentuj

