Aye Aye Sailor & Freak Out!

Dzień dobry!

06808_untitled

Niedawno, od pewnego przemiłego i przekochanego mężczyzny dostałam kilka sztuk lakierów, wśród których był Aye Aye Sailor od Rimmel. Okazało się, że ten ciemny granat idealnie zgrał się
z pokręconym brokatem od Models Own – Freak Out! I tak oto powstało mani, które dziś pokazuję. Natomiast, co do lakierów – Aye Aye Sailor, jak każdy Rimmel jest bardzo przyjemny w użyciu, ma szeroki wygodny pędzelek, kryje po dwóch warstwach i całkiem szybko schnie. Kolor, to bardzo ciemny przybrudzony granat. Natomiast glitter od MO, to cudowny brzydal, który pewnie nie każdemu się spodoba. Ja się w nim zakochałam, pięknie błyszczy i jest totalnie pokręcony. Na pędzelek nabiera się średnia ilość drobin, schnie przeciętnie, ale wysuszacz załatwia sprawę. Aby uzyskać taki efekt, jak na zdjęciach nałożyłam dwie warstwy Freak’a i pokryłam je dość grubą warstwą top coatu.

Z całości jestem bardzo zadowolona, mani zebrało pochwały na żywo i czułam się w nim świetnie.
A Wy, co sądzicie? Pozdrawiam 🙂

 

06816_untitled

06807_untitled

06811_untitled

6 uwag do wpisu “Aye Aye Sailor & Freak Out!

Skomentuj

