Lime green & glitter

Dzień dobry!

06855_untitled

Mam coś na dobry początek tygodnia – optymistycznie zielony Bell Glam Wear nr 807 z brokatem. Lakier bazowy „dostany” – sama bym się chyba na taki kolor nie skusiła, ale jak już pomalowałam, to mi się podobało. Jednak Bellek, niestety, jest ciężki w obsłudze – rzadki i słabo kryjący, łatwo nim pozalewać skórki, a do zadowalającego krycia musiałam nałożyć 3 warstwy. Czas schnięcia ma przeciętny – przyspieszyłam wszystko top coatem. Do zdobienia użyłam 3 różnych glitterów – H&M Glitter Lagoon (turkusowe drobiny w jednym rozmiarze), Nails Inc. Lancelot Place (srebrne heksy) oraz Golden Rose Carnival nr 12 (morskie i czarne heksy).

Podobało mi się to połączenie, taka optymistyczne i radosne. A co Wy o tym mani sądzicie? 🙂 Pozdrawiam!

06858_untitled

06857_untitled

06853_untitled

06856_untitled

4 thoughts on “Lime green & glitter

Skomentuj

