Catrice Berry Potter & Plumbledore

Dzień dobry!

06894_untitled

Pokazuję dziś żuczkowego brzydala od Catrice nr 46 Berry Potter & Plumbledore. Wzięłam go
z ciekawości, bo swatcha żadnego nie kojarzyłam i mój stosunek do niego jest raczej neutralny.
Nie powala, ale jest fajny. Niestety, potrzebuje 4 warstw i żałowałam, że nie położyłam kryjącej bazy pod spód. Schnie dość przeciętnie, ale za to ma bardzo wygodny, szeroki pędzelek. Jak opisać kolor? Chyba, jako jagodowy z niebieskim poblaskiem, który zdecydowanie dominuje.

Co o tym dziwaku myślicie? Pozdrawiam! 🙂

06890_untitled

06893_untitled

06896_untitled

6 thoughts on “Catrice Berry Potter & Plumbledore

Skomentuj

