Wibo Leather nr 4

Dzień dobry!

07065_untitled

Wszyscy już pokazywali czarną skórę od Wibo, to teraz i ja pokażę. Uważam, że ze skórzanych, tylko czerń się nadaje do noszenia i bardzo mi się podoba efekt, jaki tworzy. Nawet to, że nie jest całkowicie matowy mi nie przeszkadza; powiem, że wręcz z tym połyskiem ciekawie wygląda. Lakierem maluje się całkiem sprawnie, pędzelek mam trochę krzywy w mojej butelce, ale daje radę. Krycie zapewniają dwie grubsze warstwy, schnie dość szybko.

A Wy co sądzicie o skórzanych lakierach od Wibo? Pozdrawiam!

07068_untitled07072_untitled07069_untitled

5 thoughts on “Wibo Leather nr 4

Skomentuj

