Colour Alike Autumn Collection nr 537 H

Dzień dobry!

07317_untitled

Przypomniało mi się, że mam w kolejce do malowania trzeciego duochroma od CA – nr 537 w wersji holograficznej. Byłam do tego koloru najmniej przekonana, ale jak już nim pomalowałam, to mi się spodobał. Zielony, lekko zgniły z holograficznym pyłkiem prezentuje się ładnie, a w bezpośrednim świetle efekt holo widać całkiem dobrze. Lakier kryje po dwóch warstwach, schnie przeciętnie i ma bardzo wygodny pędzelek. U mnie jest z top coatem. Wcześniej pokazywałam numer 536 oraz 535.

Co sądzicie o tym odcieniu? Pozdrawiam! 🙂

07319_untitled

07321_untitled

W sztucznym świetle:

07322_untitled

2 thoughts on “Colour Alike Autumn Collection nr 537 H

  1. na początku ten spodobał mi się najbardziej, ale później, gdy zobaczyłam pozostałe, to już nie byłam tego taka pewna 😀 teraz mogę śmiało powiedzieć, że wszystkie mi się podobają 😀

Skomentuj

