English Rose by Essence & water decals

Dzień dobry!

07570_untitled

Mam dziś mani, jakie nieczęsto się u mnie pojawia – czyli ozdobne, naklejkowo – cyrkoniowe. Bazą jest lakier Essence, odcień English Rose nr 111. Kolor ciekawy, dość trudny do opisania – taki brudny róż. Kryje po dwóch warstwach, schnie średnio szybko, ma świetny pędzelek, ale niestety sam lakier nie jest zbyt trwały. Naklejki wodne pochodzą ze sklepu Alphanailstylist, a cyrkonie były kupione na stosiku Neo Nail. Całość pokryta top coatem. Dobrze się czułam w tym mani, ale nie jestem w 100% przekonana do lakieru, jest specyficzny i nie wiem, czy pasuje do koloru mojej skóry. Ale co tam 😉 A Wam, jak się takie mani podoba? Pozdrawiam 🙂

07577_untitled

07581_untitled

07572_untitled

07575_untitled

4 uwagi do wpisu “English Rose by Essence & water decals

Skomentuj

