Manhattan Quick Dry 25G and glitter

Dzień dobry!

07608_untitled

Pokazuję dziś mani z trochę nietypowym, jak na mnie lakierem w roli głównej. Mowa
o Manhattanie Quick Dry odcień 25G – czyli koralowy lekko łososiowy pastelowy, takie trochę neon jakby…? Sama nie wiem, ciężko mi go opisać. Na zdjęciach też inaczej wyszedł, jak
w rzeczywistości. Tak czy siak, kryje przyzwoicie po trzech warstwach, ma dość wygodny pędzelek
i ładny połysk po wyschnięciu. Nie wiem, jak schnie, bo zalałam wszystko top coatem. Nie byłabym sobą, gdybym kremowy lakier zostawiła sam – dodałam brokat Life nr 46. Dobrze mi się, to mani nosiło, podobało mi się. A Wy? Co o tym połączeniu sądzicie? Pozdrawiam 🙂

07610_untitled07611_untitled07613_untitled

4 uwagi do wpisu “Manhattan Quick Dry 25G and glitter

Skomentuj

