Collection Work The Colour Deep Blue Sea + silver glitter

Dzień dobry!

07713_untitled

Dziś nie świątecznie, ale bardzo elegancko. Przepiękny granat od Collection Work The Colour nr 14 Deep Blue Sea jest idealną bazą dla różnego rodzaju glitterów. Zastanawiałam się nad złotym
i srebrnym, ale wybór zostawiłam przyjaciółce – postawiła na ten ostatni. I tak też się stało – efekt jest według mnie świetny! Obydwie się „jarałyśmy” tym mani 😀 Użyte sreberko, to oczywiście Life nr 39. Co do samego lakieru bazowego – to mój jedyny marki Collection. Zrobił na mnie dobre wrażenie: ma piękny kolor, kryje po trzech cienkich warstwach i dość szybko schnie. Pędzelek mógłby być szerszy, ale jest stosunkowo wygodny. Całość, to klasyczne połączenie, ale bardzo je lubię i zawsze chętnie noszę. A Wam, jak się podoba? 🙂 Pozdrawiam!

07710_untitled07716_untitled07717_untitled

Skomentuj

