Sally Hansen Sugar Coat Royal Icing

Dzień dobry!

07722_untitled

Skusiłam się ostatnio na dwa piaski od Sally Hansen Sugar Coat: Royal Icing i Treat-Heart. Dziś pokazuję ten pierwszy. Piękny, jasny niebieski z różowymi drobinami pięknie się prezentuje ale potrzebuje kolorowej bazy, ponieważ jest niekryjący. Ja użyłam Essie Maximillian Strasse-Her i na niego dopiero nałożyłam trzy warstwy piasku. Piaskiem operuje się dobrze, ma dość wygodny, ale wąski pędzelek, a konsystencja jest dość  rzadka i nie sprawia problemów. Schnie szybko. Efekt moim zdaniem jest świetny, bardzo mi się podoba i kolor i struktura. A co Wy o nim myślicie? Pozdrawiam 🙂

07726_untitled

07720_untitled 07724_untitled

3 thoughts on “Sally Hansen Sugar Coat Royal Icing

Skomentuj

