Color Show Street Artist Alley Attitude

Dzień dobry!

07757_untitled

Ostatnio większa ilość czasu wolnego pozwala mi na nadrabianie blogowych zaległości. Tym razem mam mani sprzed tygodnia. Bazą do tego zdobienia był Wibo Extreme Nails nr 400, który już pojawił się kiedyś u mnie TUTAJ. W wybrane miejsca naniosłam Coloramę Street Art nr 04 Alley Attitude, a brzegi obwiodłam linerem MIYO. Glitter od Maybelline nakłada się świetnie, szybko schnie i daje naprawdę fajny efekt. Pomysł na mani został bezczelnie „zerżnięty” STĄD. Oczywiście mi tak ładnie nie wyszło 😀 Ale pochwały zebrałam za to mani, więc chyba jednak tak źle nie było… 😀 A Wam jak się podoba? Pozdrawiam 🙂

07758_untitled07755_untitled07759_untitled

4 uwagi do wpisu “Color Show Street Artist Alley Attitude

Skomentuj

