Color Club British Invasion over Rimmel Midnight Rendevous

Dzień dobry!

07938_untitled

Kto mnie śledzi na FB KLIK, ten wie, że w moich zbiorach zawitały pierwsze buteleczki Color Club – nie wiem, gdzie ja się uchowałam, że tak długo to trwało… Ale są i to się liczy 😉 Jako pierwszy rozdziewiczyłam British Invasion – cudowny, neonowy glitter, o bardzo dużej ilości drobin
w przeźroczystej bazie. Wystarczy jedna warstwa, uważnie nałożona, by uzyskać efekt z moich zdjęć. Świetnym tłem do niego okazał się fioletowy Rimmel z kolekcji Rity Ory 613 Midnight Rendevous. Bardzo ładny fiolet, kryjący po dwóch warstwach. Schnie szybko i ma genialny szeroki pędzelek, jak większość lakierów tej marki. Całość bardzo mi się podoba, robi wrażenie na żywo. Glitter z CC zrobił na mnie świetne wrażenie, uwielbiam go! Ciekawa jestem pozostałych 🙂
A Wam, jak się podoba Brytyjska Inwazja i to połączenie? Pozdrawiam 🙂

07937_untitled07934_untitled07942_untitled

4 thoughts on “Color Club British Invasion over Rimmel Midnight Rendevous

Skomentuj

