Essie Parka Perfect + water decals + rhinestones

Dzień dobry!

08001_untitled

Raz na jakiś czas udaje mi się stworzyć na paznokciach coś trochę bardziej skomplikowanego ;D Tym razem  bazą pod mani, był Essie w kolorze Parka Perfect, który niestety, trochę mnie zawiódł. Dlaczego? Bo piękny shimmer jest widoczny tylko z bliska i w dobrym świetle, a kolor spodziewałam się, że będzie bardziej…hmm… czysty? Jasny? Nie wiem, jak to określić, ale nie zachwycił mnie. Podoba mi się, ale nic więcej. Lakier sam w sobie jest dobry. Co prawda kryje po  trzeciej warstwie, ale malowanie to przyjemność, schnięcie też nie jest kłopotliwe. Co do pozostałych elementów mani – naklejki wodne pochodzą z jednego ze sklepów internetowych, jeśli dobrze pamiętam z Alphanailstylist, a kryształki z karuzeli zakupionej w Pepco. Wszystkie elementy typu: cyrkonie, ćwieki itd naklejam zawsze na top coat (ale nie szybkoschnący) i nie zalewam z wierzchu. Przyklejone w ten sposób, przynajmniej u mnie, są jak przyspawane: wytrzymują nawet duże sprzątanie na swoim miejscu.

Z całego mani jestem zadowolona, podoba mi się i dobrze się nosiło. Szkoda tylko, że Parka nie robi „wow”. A Wam, jak się podoba mani i ten Essie? Pozdrawiam! 🙂

08005_untitled08010_untitled

2 thoughts on “Essie Parka Perfect + water decals + rhinestones

Skomentuj

