Dark blue & rhinestones

Dzień dobry!

07887_untitled

Mam dziś mani na bogato. Dwa odcienie granatu oraz cyrkonie stworzyły kompozycję, z której byłam bardzo zadowolona. Kremowy granat, to Colour Alike odcień Strażnik Teksasu, a drobinkowe cudeńko, to MissX nr 235. Ten ostatni lakier, to u mnie nowość i jestem nim oczarowana. Ma piękne drobinki i świetny kolor. Kryje po trzech warstwach i schnie dość szybko. Wydaje mi się, że te dwa granaty dość dobrze ze sobą pasują. Cyrkonie, jak zawsze przykleiłam na top coat. Trzymały się świetnie a mani świetnie się nosiło. Co sądzicie o takim mani? Wiem, że niektórzy nie lubią aż tak dużych ozdób, ale mi się podobają. Pozdrawiam!

07895_untitled

07883_untitled07893_untitled

Skomentuj

